„Braingym“ treniruotės ir buvo tai, ko ieškojau Markui. Jis yra žingeidus, drąsus, nuolat besidomintis aplink vykstančiais reiškiniais, įvykiais, santykiais. Galimybė lavinti smegenis pasirodė labai patraukli ir nenuvylė.
Po Gibson testo rezultatų paaiškėjo, jog trumpalaikės ir ilgalaikės atminties įgūdžiai gali būti lavinami, siekiant pagerinti įsiminimo procesą ir ne tik. Taip prasidėjo Marko treniruotės „Braingym“. Pradžioje, pajutęs, kad ne visas užduotis pavyksta atlikti taip, kaip norėtųsi, išgyveno nusivylimo jausmą ir abejones tęsti treniruotes. Noras padaryti viską iškart gerai buvo jo asmeninė savybė. Paklaustas, ar tikrai nori tęsti treniruotes, nors ir be didelio entuziazmo, bet vis tiek norėjo tęsti. Šiuo atveju, man buvo labai svarbi jo paties motyvacija. Po kelių pokalbių Markas galutinai apsisprendė treniruotis ir prie motyvacijos temos nebegrįžome.
Norėčiau pasidalinti keliais aspetais, kurie yra akivaizdus, „Braingym“ programos poveikio, rezultatas.
Pirma, kaip jau minėjau, Markui norėdavosi atlikti užduotis puikiai be pastangų. Po treniruočių susiformavo suvokimas, kad norint gerinti bet kokius įgūdžius, būtinos pastangos, nuoseklumas, kantrybė ir nesėkmės naudos bei prasmės svarbos supratimas. Matau, kad jis daug lengviau priima nesėkmę ir tęsia darbą, nes yra pajutęs, kad jei darai, tai ir padarai. Antra, kaip žinia, vaikams labai sunku išgirsti prašymą, tuo pat metu priimti sprendimą, kaip veikti ir imtis veiksmų. Ši „Braingym“ programa gali prisiimti laurus už naujų nervinių ryšių formavimą būtent šiuo aspektu, nes rezultatas yra objektyvus, nuostabus ir labai reikšmingas. Markas išgirsta prašymą, jį supranta, imasi veiksmų nedelsiant ir tai yra nuostabu!
Ačiū „Braingym“ komandai.